از هـر دری سـخـنی ...

ما بـــدان مقصد عــالی نتوانیم رسید هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

از هـر دری سـخـنی ...

ما بـــدان مقصد عــالی نتوانیم رسید هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

سلام برمهدی

مهدی جان سئوالی دارم ازحضورت 

که آیا زنده ام وقت ظهورت 

اگر که آمدی من رفته بودم 

اسیر سال و ماه و هفته بودم 

دعایم کن دوباره جان بگیرم 

بیایم در رکاب تو بمیرم

سلام بی ریا

سلام   

نمی دونم بعضیا به چه چیز دنیا دل خوش کردن چرا خودشونو با لهو و لعب سرگرم می کنن< 

شما بگید درسته آدم  اسم آدم روش باشه و اینقدربه خودش مغرور باشه ؟ 

مگه ما تو این دنیا مهمون نیستیم؟ پس اینهمه خطا ......... وای بر ما. 

می خوام از امروز آدم بشم شما راهی دارید منو زودتربه مقصد برسونه؟ 

اگه کمکم کنید ممنون می شم.پس منتظرم.

امید

امیدوارم همیشه سالم وتندرست باشید نمی دونید چقدرسلامتی نعمت بزرگیه . چند روز پیش که مریض بودم بیشتر به این نعمت فکر کردم وما ادما تو پیچ و خم دنیا بد جوری از نعمتهای الهی غافل میشیم .خدا شکرهمه نعمتهات.

معرفی وبلاگ

 

سلام 

می دونم مدت طولانی نبودم اما امیدوارم ایندفعه کاروبارم بذاره هر روزوبلاگ رو بروز کنم امروزیه وبلاگ آموزشی رو معرفی می کنم . 

http://alzoha.blogpars.com